Ćwiczenia dla umysłu

W bezustannie zmieniającym się świecie stres, obowiązki, plany przytłaczają i coraz silniej wpływają na nasze codzienne funkcjonowanie. Potrzebujemy poczucia wpływu na swoje życie, rozumienia emocji, podejmowania dobrych dla siebie wyborów. Potrzebujemy siły wewnętrznej do radzenia sobie ze zmieniającym się światem. Potrzebujemy zaufania do siebie samych i swoich możliwości radzenia sobie z życiem.

Skomplikowane metody, zaawansowane kursy i szkolenia mogą być skuteczne, jednak wymagają czasu, energii i zaangażowania, na które nie zawsze możemy sobie pozwolić. Stąd pomysł, by w Pracowni na zajęciach dawać przystępne, łatwe do użycia narzędzia, które dadzą czas, wzmocnią energię i radość z życia.

Jeden krok na raz, jedno zadanie, jedna łatwa zmiana, systematyczna praca przyniesie więcej niż jeden bohaterski zryw, po którym odpoczywać będziemy 2 miesiące. Podstawą są rozwiązania proste, możliwe do użycia w życiu. Wzrost rezyliencji, czyli odporności na zmienne warunki życia, elastyczności w reagowaniu na przeciwności losu, w naszych czasach jest niezbędny do przetrwania.

Fitness dla umysłu to regularne spotkania w grupach dla rozwoju umiejętności osobistych. Systematyczne wprowadzanie wiedzy, nauka umiejętności i stopniowe wdrażanie ich w życie są kluczem do trwałej zmiany.

  • Regularne spotkania w znanej grupie są wspierające, dają poczucie bezpieczeństwa, jak spotkania ze znajomymi
  • Dawki wiedzy są dostosowane do możliwości i potrzeb małej grupy osób
  • Umiejętności ćwiczone na zajęciach, następnie testowane w życiu
  • Koncentrujemy się na tym, co działa, odrzucamy to, co zbędne
  • Plusy to szybkie efekty, brak przemęczenia, maksymalne wykorzystanie wiedzy i praktyki

Efekty: wzrost poczucia wpływu, zmniejszenie napięcia, większy poziom energii, wzrost skuteczności, umiejętność radzenia sobie z emocjami, zbudowanie odporności na zmiany.

Zakres tematów: efektywność, stres, energia, emocje, spokój, granice, uwaga, nawyki.

Spotkania w grupach 6-7 osób raz w tygodniu, 75 minut. Można je wybierać z grafiku, jak na zajęciach fitness, chodzić na te same lub różne w zależności od potrzeb i chęci.

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *