Fitness dla umysłu

Ćwiczenia dla umysłu

Fitness dla umysłu to regularne spotkania w małych grupach dla rozwoju umiejętności osobistych. Na tyle krótkie, by zawsze był na nie czas. Na tyle częste, by zmieniać robiąc jeden krok na raz. Systematyczne wprowadzanie wiedzy, nauka umiejętności i stopniowe wdrażanie ich w życie są kluczem do trwałej zmiany.

Dlaczego te zajęcia?
Regularne spotkania w znanej grupie są wspierające, dają poczucie bezpieczeństwa, jak spotkania ze znajomymi. Dawki wiedzy są dostosowane do możliwości i potrzeb małej grupy osób. Umiejętności ćwiczone na zajęciach, następnie testowane w życiu. Koncentrujemy się na tym, co działa, odrzucamy to, co zbędne. Plusy to szybkie efekty, brak przemęczenia, maksymalne wykorzystanie wiedzy i praktyki

Efekty?
Wzrost poczucia wpływu, zmniejszenie napięcia, większy poziom energii, wzrost skuteczności, umiejętność radzenia sobie z emocjami, zbudowanie odporności na zmiany

Tematy?
Efektywność, stres, energia, emocje, spokój, granice, uwaga, nawyki

Jak to wygląda?
Spotkania w grupach 6-7 osób raz w tygodniu, 75 minut. Można je wybierać z grafiku, jak na zajęciach fitness, chodzić na te same lub różne w zależności od potrzeb i chęci.

Jak się zapisać?
Przez zapisy online, używam serwisu Nakiedy. Możesz kliknąć w przycisk „zapisz się”, aby zarezerwować konkretny dzień i godzinę. Załóż konto podając nr telefonu i email, dostaniesz powiadomienia o rezerwacjach mailem i/lub smsem. Będziesz też mieć dostęp do swoich rezerwacji na koncie klienta.

Ile to kosztuje?
50 zł za 75 minutowe spotkanie jeśli płacisz jednorazowo. Możesz wykupić karnet: 180 zł za 4 zajęcia (45 zł za zajęcia, ważny 6 tygodni), 320 zł za 8 zajęć (40 zł za zajęcia, ważny 12 tygodni).

Kawa na dobry tydzień

Zaczynasz tydzień ze spokojem. Wybierasz to, co najważniejsze, decydujesz, co możesz pominąć. Poznajesz sposoby na ułatwienie działania.

Tematy zajęć: czas, planowanie, nawyki, wartości, dobrostan

Kwiat lotosu

Budujesz odporność na zmiany. W świecie ciągłych wyzwań i trudności jesteś kwiatem lotosu na spokojnej tafli jeziora.

Tematy zajęć: stres, przekonania, zmiana myślenia, emocje

Moja energia

Jesteś swoim najważniejszym zasobem. Dbasz o siebie, budujesz nawyki wspierające dobrostan. Uczysz się jak działać, by Twoje baterie były naładowane.

Tematy zajęć: dobrostan, energia, stres, emocje, nawyki

Czas na życie

Dbasz o swój czas, bo wiesz, że to zasób, którego nie można odzyskać. Poznajesz narzędzia jego organizacji, by mieć go jak najwięcej. na to, co dla ciebie najważniejsze.

Tematy: czas, planowanie, energia, kalendarz, dobrostan

Dbam o granice

Jesteś osobą ważną dla siebie. Wiesz, czego chcesz i dlatego umiesz mówić nie i tak wtedy, kiedy to potrzebne. Spokojnie, łagodnie i bez lęku działasz w świecie.

Tematy zajęć: asertywność, komunikacja, pewność siebie, przekonania

Do celu

Masz konkretny cel do osiągnięcia. Chcesz coś napisać, zrobić, zmienić. Przychodzisz i krok po kroku idziesz do brzegu. Planujesz, monitorujesz, działasz.

Tematy zajęć: planowanie, projekty, cele, nawyki, zmiana

Mandala na dobry sen

Spokojne noce to pełne energii dni. Na dobry sen składa się pleciona przez cały dzień mozaika złożona z materialnych i niematerialnych składników. Układasz ją podczas zajęć.

Tematy: energia, sen, odpoczynek, relaks, nawyki, samowspółczucie